Stephen King - Buick 8




BOYUT : 1 MB

"Bana yardım et!" diye bağırdım Ned'in kulağına. "Bana yardım etmelisin yoksa bizi içine alacak!" O an bana yardım etse de içeri girmekten kurtulamayacağımızı düĢünüyordum. Göremiyor olabilirdi ama duyabiliyordu ve yaĢamak istediğine karar vermiĢti. Spor ayakkabılarının tabanlarını beton zemine bastırarak bütün gücüyle kendini geri itti. Kayan topuklan etrafa benzin sıçratıyordu. Aynı anda Arky ve Stephanie Colucci ipi sertçe çekti. Kapıya doğru neredeyse bir buçuk metre geriledik, ardından akıntı bizi yine ele geçirdi. O arada ipin bir bölümünü Ned'in göğsüne do-layıp onu kendime bağlamayı baĢarmıĢtım. Sonra Buick bizi yine çekti ve kapıya kadar aldığımız mesafeyi geri dönmemiz yetmezmiĢ gibi ona öncekinden daha çok yaklaĢtık.



Googlede Paylaş

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. PDF KİTAP ARŞİVİ - All Rights Reserved
Templates: Mais Template