Stephen King - Karanlık Çökünce



BOYUT : 1,8 MB 

"Zararı yok, evladım. Artık hikâyeni ben de ilginç bulmaya baĢladım." "Ya misafirleriniz..." "Ben Tanrı'nın verdiği görevi yaparken onlar bekleyebilir. Bu adam seni soydu mu, evladım?" "Hayır," dedi Monette. "Akıl sağlığımı çalmasını saymazsak. Bu sayılır mı?" "Kesinlikle. Ne yaptıT "Hiçbir Ģey. Sadece pencereden dıĢarı baktı. Uyuduğunu sanmıĢtım, ama daha sonra bu konuda yanıldığımı gösteren nedenler ortaya çıktı." "Sen ne yaptın?" "Karım hakkında konuĢtum," dedi Monette. Sonra bir an susup dü Ģündü. "Karım hakkında içimi döktüm. Karım hakkında atıp tuttum. Ġçimdeki zehri kustum. Sonuçta..." Gözleri bacakları arasına sıkıĢtırdığı ellerinde, dudaklarını sımsıkı büzmüĢ, konuĢmakta zorlanıyordu. "Adam sağırdı, anlıyor musunuz? Ona ne istersem söyleyebilirdim, ama bana vereceği fikri, öğütleri, yapacağı tahlilleri dinlemek zorunda kalmayacaktım. Adam sağırdı, üstelik dilsizdi, hem zaten onun uyuduğunu sandığım için aklımdan ne bok geçerse söyleyebilirim, diye düĢünüyordum!" Monette karĢısında raptiyeyle tutturulmuĢ karta bakıp irkildi. "Özür dilerim, peder." "Ona karınla ilgili neler anlattın?" diye sordu rahip. "Ona karımın elli dört yaĢında olduğunu söyledim," dedi Monette. "Böyle baĢladım. Çünkü bu kısmı... benim bir türlü içime sindiremediğim kısmıydı."  



Googlede Paylaş

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. PDF KİTAP ARŞİVİ - All Rights Reserved
Templates: Mais Template