Stephen King - O



Ricky Lee, mimara bakıyordu. Bay Hanscom'un neden söz ettiğini anlayamamıĢtı. Ama adamın korkmuĢ olduğu belliydi. Bu kesindi. Bu korku Ben Hanscom'a yakıĢmıyordu. Ama gerçekti. "Yani ben çocukluğumla ilgili her Ģeyi unuttum." Mimar elinin eklemlerini bara vurdu. "Cadillac'la buraya gelirken bunu birdenbire fark ettim. Mike Hanlon'u hatırlıyordum. Ama sadece bana telefon ettiği için. Derry'i de hatırlıyordum. Fakat sadece Mike beni oradan aradığı için." "Deny mi?" "Ama hepsi bu kadardı. ĠĢte o zaman çocukluğumu uzun zamandan beri düĢünmemiĢ olduğumu anladım. Ve sonra hatıralar birdenbire kafama üĢüĢtüler. Örneğin dördüncü gümüĢ dolan ne yaptığımızı hatırladım." "Onu ne yaptınız, Bay Hanscom?"






Googlede Paylaş

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. PDF KİTAP ARŞİVİ - All Rights Reserved
Templates: Mais Template