Stephen King - Rüyalar Ve Karabasanlar


Martha şampanya kadehini parmakları arasında çevirerek, "Biz o zaman İstasyon Parkı civarında, Stanton Sokağı'nda oturuyorduk," dedi. "Stanton Sokağı'nın İstasyon Parkı ucunda bir kocakarı yaşardı. Kadına DelorVıe Ana derler ve çoğu onun büyücü olduğuna yemin ederdi. Ben öyle şeylere inanmazdım ama; hatta bir keresinde bizimle aynı binada oturan Octavia Kinsolving'e, uzayda uydular dolaşır ve yeryüzündeki tüm hastalıklara bir deva bulunmuşken insanların böyle saçma sapan şeylere nasıl inandıklarını sormuştum. Octavia kültürlü bir kadındı Juiliard'a gitmişti ve 100. Sokak'ta oturmasnn tek nedeni, annesiyle üç küçük kardeşine bakmak zorunda olmasıydı. Onun benimle aynı fikirde olacağını sanmıştım, ama o sadece kahkahalarla gülüp başını salladı." "Yani sen bana büyücülere inandığını mı söylemek istiyorsun?"





Googlede Paylaş

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. PDF KİTAP ARŞİVİ - All Rights Reserved
Templates: Mais Template