Stephen King - Yesil Yol




Gevrek gevrek gülüp yeniden yatağının üzerine yayıldı. "Radyoyu aç, o halde." Radyo sözcüğünü o günlerde pek duyulan bir şaka biçimiyle, ellili yılların moda olan argo sözcüğü "daddy-o"'yla kafiyeli söylüyordu. İnsanın sinirlerinin kopacak kadar gerildiği bir günden bu kadar çok şey hatırlayabilmesi ne garip. "Belki daha sonra, sıkıoğlan," dedim. Hücresinden uzaklaşıp koridordan aşağı baktım.Brutalaşağıuca gitmiş, tecrit odasının kapısının çift değil, tek kez kilitlenmişolduğunu bir daha kontrol ediyordu. Öyle olduğunu biliyordum, çünkü ben kendim de kontrol etmiştim. Daha sonra, o kapıyıe'imizden geldiğince çabuk açmaya çalışacaktık. Yıllar içinde orada birikmişıvır zıvırıboşaltmaya zaman harcamayacaktık;Whartonbizim mutlu grubumuza dahil olduğunda bu işi zaten yapmış, döküntüleri ayıklamışve başka yerlere kaldırmıştık. En azından"Billy the Kid"'Yol'da bulunduğu sürece, yumuşak duvarlıoda epeyce kullanılacak gibi geliyordu bize. Genelde bu saatlerde uzun, kalın bacaklarınıyatağının aya-kucundan sallandırıp yüzünü duvara dönerek yatan John Cof- 


Googlede Paylaş

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. PDF KİTAP ARŞİVİ - All Rights Reserved
Templates: Mais Template